31 juli 2013

Dag 19: Een luie dag

Vanmorgen worden we echt laat wakker voor ons doen namelijk na 08:00. Dat geeft niet want we hebben niet zo veel plannen. De jongens hebben niet zo veel zin om ergens naar toe te gaan. Ze blijven liever bij de villa. Het weer is weer prima dus ze kunnen lekker zwemmen en willen natuurlijk achter de laptops. Maurice en ik willen nog wel een keer bij The Loop gaan kijken. We zijn daar vorig jaar ook geweest en hebben daar toen (ook samen) gezellig rond gelopen. Als eerste lopen we de Bed Bath & Beyond binnen. Een heerlijke winkel op op je gemak alle handige artikelen te bekijken. Hierna is de Sports Autority aan de beurt. We kopen hier honkbalsokken voor Glenn en Melvin. Twee paar zijn hier net iets goedkoper dan 1 paar in Nederland. Dus we nemen  4 paar mee, kunnen ze weer even vooruit.


Schoenen hebben ze dit jaar niet nodig. De voeten groeien niet echt meer en daarbuiten heef Melvin zijn techniek bij het pitchen aangepast waardoor de neus van zijn linker schoen niet zo hard slijt. Gelukkig maar want hij deed ongeveer maar driekwart seizoen met een paar schoenen. We drinken een lekker bakkie koffie met iets erbij bij Panerea Bread.


Verder kijk ik ook nog uitgebreid rond in Petco, een grote dierenwinkel zoals je ze bij ons niet ziet.Ook hier zijn  genoeg dieren te koop. Na Seaworld speciale aandacht voor de visjes hier. Wat is er ook veel op dat gebied te koop zeg.


We rijden nog ev naar The Loop west maar hebben het daar al snel gezien dus we gaan terug nar de villa nadat we nog even langs de Publix zijn gereden voor de lunch.We nemen o.a. weer sushi mee.


De rest van de middag relaxen we weer lekker bij het zwembad. Tenminste... Ik heb nog wat werk te doen want ik heb het verslag van de dag hiervoor nog niet af en wil het vandaag echt wel online hebben. Ik loop wat achter in vergelijking tot de andere dagen. Ik had het dit jaar aardig onder controle enik heb zelfs ook tijd om de andere blogs te lezen maar nu loop ik toch een achterstandje op. Helaas maar het is tenslotte vakantie en het zwemmen is toch ook wel lekker.
Ik wil overigens iedereen nogmaals bedanken voor het lezen van het blog en het plaatsten van een reactie. Ik hoop in ieder geval dat andere ook af en toe een tip van ons blog kunnen plukken. Ikzelf heb zeker in het begin maar nu ook nog diversen tips opgedaan dor het lezen van andere blogs. Vandaag wordt het gras weer gemaaid. Dat gebeurd dus wekelijks. We hebben nog niet gezien dat er een poolboy is geweest. Meestal is dan het opblaas speelgoed uit het bad gehaald.
We zien wel een eekhoorntje over de muur waarop we uitkijken, heen en weer rennen.


Ook zat er gisteravond ineens een kitten voor de deur. Ik denk dat hij zicht de villa heeft vergist. In de avond hebben we wel weer trek in pizza van Papa Jonhs. We nemen 2 medium pizza's waavan we met z 'n vieren van eten en waarvan we ook nog  4 stukken overhouden.
Na het eten rijden we voor een ijsje naar de Dairy Queen in Haines city. Ze hebben alleen geen aardbeien en dus geen aardbeienijs meer en ook de cheececake is op. Ze lossen het op door er frambozen in te doen. Het wordt dus wel tijd voor nieuwe levering. Ik vraag mij af wanneer die zal komen. Vanavond nog of pas morgenochtend. Het zal het laatste wel zijn.


Als we terug naar de villa rijden onweert het net zoals gisteren in de verte maar wij hebben vandaag geen regendrupel gezien. Afwachten wat het morgen weer wordt.

Afgelegde afstand: 158 km
Weer: zonnig, later wat bewolkt.
Temperatuur: 37 graden

16 opmerkingen:

  1. Zwemmen, shoppen, voor iedereen wat wils... :-)
    Vakantie dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker toch om te kunnen doen waar je zin in hebt?
    Winkelen in The Loop doen wij ook zo graag. De pizza's van Papa John zijn erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens, Pizzahut is natuurlijk ook wel lekker maar die hebben we in Nederland ook.

      Verwijderen
  3. Heerlijk relaxen, dit was een ultieme vakantiedag, lekker lummelen en doen wat je wilt. Hoe leuk een blog ook is, eerst vakantie vieren, het blog wacht wel en wij ook ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch heerlijk dat je nu gewoon je kids kunt thuis laten en samen zelf de hort op kan gaan, zo is everybody happy :)
    Lastig is het om je blog up to date te houden, helemaal als je ook nog wilt meegenieten met de rest van je gezin Haha, maar ik snap je wel hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen een rustig dagje op zijn eigen manier! Heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker rustig dagje en dat is toch ook een keer helemaal goed! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The Loop daar wil ik volgende week ook weer graag eens naar toe. En tja ik weet het, soms is het best wel even een opgave om toch dat blog te maken, maar als je eenmaal klaar bent, voelt dat toch ook wel weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk, ik ben het nu weer lekker aan het inhalen. Vanavond ga ik proberen vandaag meteen online te zetten. Vooral ook voor je zelf blijft het leuk want je leest het later regelmatig terug.

      Verwijderen
  8. Heerlijk chilldagje :-) En veel tijd kost het soms he, dat bloggen, maar voor jezelf is het ook zo leuk. En ik ben je dankbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat.